duminică, 11 martie 2012

Popicul Rosu Lake View Constanta 10.03.2012

Plecat cu dorinta de a-mi apara locul 2 castigat anul trecut,am sperat intr o evolutie care sa mi dea sperante pentru etapele din Liga.Si asa a fost.
Am inceput la orele 11.00 cu prietenul meu parintele Nicolae si Mihai de la Triple Strike pe pista.Nicolae a mers ceas,medie de 204,era deja calificat.Eu am dat 172,ceva si asteptam sa vad clasamentul.
Eram pe locul 7 din 18 cocnucrenti.Nu am fost multumit,poate si din teama concurentei acerbe,dar mai ales a faptului ca nu eram obisnuit cu pista.M-am inscris si in squadul 2.Am aruncat 180, ceva si ocupand locul 4 dupa doua manse,m-am dus la masa.Eram calificat.Am revenit la 5.00 inaintea meciului de desperado.
Eram in primii 12.Tragere la sorti.Pe pista cu prietenul meu Stere din Constanta(anul trecut ii rapisem locul doi la baraj).Am mers cap la cap .Ne am calificat amandoi in primii 6.Eram in premii.Pe pista cu Nicolae si Stere.Din nou.Primul meci 159.Eram ultimul la 23 de puncte de locul 4 calificabil.Am dat la risc,si am obtinut 197.M-am calificat in primii 4 de pe locul 4.A iesit Nicolae si ...Stere de pe pista mea.Mari carctere amandoi,am tot respectul pentru ei si nu numai.
In semifinala am dat impotriva lui Alex un jucator din Constanta,in cealalta semifinala parintele Mihai Iftimie impotriva revelatiei concursului Andra.
Alex a rata eu am dat strike,am inchis apoi amnadoi timp de 4 jocuri,dat in jocul 7 Alex rateaza.Inchideam eram calificat.Am ratat si eu.Alex rateaza in jocul 8 ,dar nu inchid nici eu.Aveam 9 puncte avans.In jocul 9 Alex da strike.Urmez eu.Dau strike.Formidabil.Alex darama 8 si inchide spareul.Mai darima 8 in jocul 12.
Daca inchideam spareul castigam.Dau 7.Nu conta.Erau grupate,floare la ureche.Inchideam si castigam fara sa mai dau 12 le.Am rata.Am pierdut cu 161 la 160.
Locul 4,Andra a dat 181,si astfel s-a incheiat aventura mea.De la orele 11.00 pina la orele 21.30 ultima aruncare.Prea mult.A fost frumos.Superba atmosfera,minunati prietenii mei,Radu si Alexandra Mocanu,Cici Bianu si Iulian Carcea,super Marcel Tarase,echipe Triple Strike Florin, Mihai si Liviu,pe care ii intilnim luni in Liga,echipa Amicii venita incorpore pentru meciul de a doua zi cu Constructorul,pe care l-au si castigat la 18 popice,Ster,Stefan,parintii Mihai si Nicolae,Marius Smada sufletul competitiei dar mai ales gazdele primitoare si mereu zambitoare,Gabi si Daniel Dumitrascu,Neacsu,Iordache,Dorin,oameni deosebiti.
O atmosfera uimitoare si sper ca in aprilie la o alta reeditare a unei alte competitii sa ne vedem din nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu